SPRÁVA A ŘÍZENÍ PORAD A JEDNÁNÍ eZUP
Potřebujete řídit, spravovat a evidovat porady a jednání, zápis úkolů a sledování plnění úkolů z těchto jednání? Potřebujete sjednotit formu zápisů a publikovat anonymizované zápisy?Odpovědí je elektronický systém pro správu a řízení porad a jednání - eZUP
Popis řešení
Systém podporuje softwarové řízení správy a evidencí porad a jednání, zápisů a úkolů z těchto porad a jednání. Umožňuje tvorbu a využití uživatelem definovaných šablon pro různé druhy zápisů a anonymizaci údajů v těchto zápisech. Anonymizaci se míní úprava dokumentů s ohledem na zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Vlastnosti a funkce systému:- Intranetové řešení s online sdílením informací s maximálně efektivním řízením toku dat
- Tvorba přípravných materiálů jako podkladů pro jednání
- Možnost vkládání dokumentů v různých formátech
- Zápisy z různých druhů porad a jednání
- Generování jednotných výstupů na základě definovaných šablon (zápisy z porad, usnesení)
- Napojení na existující systémy v organizaci (spisová služba, hlasovací zařízení, publikace výstupů na zákazníkem definovaná úložiště)
- Tvorba, správa a řízení úkolů samostatných i vyplývajících z porad a jednání
- Správa systému a sdílení informací podle různých typů řízení horizontální a vertikální případné kombinace
Výhody řešení
- Minimalizace výstupů v papírové podobě
- Přímé propojení s okolními systémy
- Jednotný formát generovaných dokumentů
- Různé formy výstupů a pohledů na evidovaná data (uživatelský, dodavatelský)
Komu je řešení určeno
Organizacím, které požadují řízené sdílení informací s ohledem na plnou mobilitu řešení a maximálním bezpečností shromažďovaných dat..Použité technologie
Server- Windows Server 2008 nebo novější, IIS 7, Microsoft .NET Framework 3.5 nebo novější
- Microsoft SQL Server 2005 nebo novější
- Komponentové serverové řešení pro jednotnou konverzi dokumentů
- Windows XP a vyšší
- Internet Explorer 7 a vyšší
- MS Office 2003 a vyšší
Mohlo by vás také zajímat
eSpisovnaeRegistry